ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG KE BLOG KAMI MOGA INPUT YANG KAMI SEDIAKAN MEMBERI PENGETAHUAN YANG LEBIH UNTUK ANDA SEMUA

Monday, November 16, 2015

PERJUMPAAN

PERJUMPAAN PERTAMA




Assalamualaikum. Perjumpaan pertama kami adalah sewaktu pembahagian kumpulan waktu kuliah yang pertama. Kami mula membincangkan tentang pembahagian tugasan yang diberikan. Tugasan yang kami terima ialah tentang pembentangan tajuk kursus yang kami ambil iaitu tajuk politik. Kami juga dikehendaki membuat temuramah, sesi berkenalan (Li Taarafu) dengan kaum/etnik dari Sabah. Dan tugasan yang terakhir ialah membuat video yang mengandungi 4 nilai iaitu bertuhan, cemerlang, kasih sayang dan politik. Perbincangan kami untuk mengetahui perjalanan tugasan yang diberikan diteruskan di aplikasi "Whatsapp" dan perjumpaan seterusnya :)


PERJUMPAAN KEDUA





Perjumpaan kedua kami adalah untuk berkumpul dan membincangkan 'progress' setiap tugasan yang diberikan. Kami mencari idea dan memberi cadangan dalam melakukan tugasan yang diberi. Setiap kami diberi tugasan untuk membuat slide pembentangan (Ashira, Suhaila, Shamimie dan Amanina), tugasan video (Rafizi dan Arifah), tugasan temuramah (Syuhada, Syakila, Nurul dan Farhana) dan kami mengendalikan blog bersama-sama. :)

No comments:

Post a Comment